All references

Suomalainen lauantai

Veikkaus

Näkemyksellistä ajatusjohtajuutta ja mediatyötä: Lotto #suomalainenlauantai

HAASTE• Loton Brändin kehittäminen ja päivittäminen. Yhteistyössä hasan communications ja Frankly Partners.

RATKAISU•  Kartoitetaan ajatusjohtajuuden teemat, valittiin teemaksi suomalainen lauantai. Viestinnän pääasiallinen tavoite oli luoda suomalaiselle lauantaille monikanavaista medianäkyvyyttä ja saada suuri yleisö keskustelemaan somessa. Tavoitteeksi asetettiin myös se, että Lotto olisi mahdollisimman vahvasti läsnä mediasisällöissä.

TULOS• Yhteistyö sisälsi viestintäsuunnittelua, mediatyön konsultointia, lanseeraustilaisuuden konseptointityötä ja sisällön suunnittelua yhdessä Veikkauksen kanssa, paneelikeskustelijoiden ja avaintoimittajan henkilökohtaista kontaktointia sekä tilaisuuden käytännönjärjestelyä ja projektinhallintaa. Julkistamistilaisuudella ja muulla viestinnällä päästiin sekä printissä että verkossa lähestulkoon miljoonayleisöön. Ansaittu radiosisältö tavoitti potentiaalisesti reilusti yli 800 000 kuulijaa.
https://www.veikkaus.fi/fi/yritys#!/article/tiedotteet/2016/20160316-suomalainen-lauantai