Blogi

Kirjoitamme mielellämme meille tärkeistä ajankohtaisista aiheista – työelämästä ja sen vierestä. Blogissa avaamme yhteisiä arvoja, näkemyksiä, jaamme onnistumisia ja otamme kantaa. Mukavia lukuhetkiä.  

Yritykset tarvitsevat ammattikirjoittajia

Laadukkaan sisällön merkitys ajatusjohtajuuden ja myyntiputken kasvattajana on kiistaton. Mansikkapaikka kohderyhmän seuraaman median vieraskynäsivulla voi olla erinomainen investointi, jos tunnustaa seuraavan tosiasian; jokainen meistä osaa kirjoittaa, mutta vain harva on kirjoittaja.

Karoliina Harjula Communications Manager

Kaarle Hurtig hasan communicationsin luovaksi strategiksi

Pitkän linjan vaikuttaja, journalisti ja luova työläinen Kaarle Hurtig aloittaa huhtikuussa hasan communicationsin luovana strategina. Rekrytointi tukee hasan & partners Groupin viestintätoimiston tavoitetta rohkaista yritysten ja yhteisöjen viestinnän tekijöitä yhä luovempaan strategiseen ajatteluun.

Saara Lehtonen Communications Manager

Älä kontrolloi mainetta

Maine ja sen hallinta aiheuttavat monelle yritykselle harmaita hiuksia, kun luovinta monikanavaisessa viidakossa monimutkaistuu. Lopulta keinot, joilla vaikuttaa maineeseen, ovat kuitenkin hyvin yksinkertaiset.

 

Piia Bertényi Future Comms Specialist

Aina on aikaa lounaalle

Vietin neljä vuotta kotiäitinä neljän muksuni kanssa. Sinä aikana opin tärkeitä asioita työelämästä.

Kati Ala-Ilomaki Content Writer

hasan communications lanseeraa audiosisältöihin keskittyvän Podimedian

Audioviestintä on vahvassa kasvussa. hasan communications vastaa kysyntään lanseeraamalla podcasteja yrityksille tuottavan Podimedian. Podimedian tavoitteena on tuoda podcastit yhdeksi vahvaksi viestinnän välineeksi ja mahdollistaa informatiiviset sekä viihdyttävät podcast-sarjat sisältömarkkinoinnin keinoin. hasan communicationsin Podimediaa luotsaa radiotoimialan pitkän linjan ammattilainen Sanna Mämmi.

Päivi Holmqvist Managing Director

Uskalla luoda vapaata sisältöä omaan mediaasi

Sisällöntuottamisen tarve on ymmärretty. Haaste on se, minkälaista sisältöä uskalletaan tuottaa ja julkaista. Suurin osa hirttää itsensä kiinni sisältöön, joka ei kiinnosta ketään.

Sanna Mammi Account Director, Senior Consultant

Jouluna kaikki planeetat ovat hetken aikaa järjestyksessä

On lahjojen aika. Mitähän sitä hankkisi joulupakettiin puolisolle, lapsille ja kummilapsille? Entä ystävälle, jolla näyttää jo olevan kaikkea? Itse asiassa, kun pohdin asiaa pidemmälle, huomaan, että kaikilla on kaikkea – tai ainakin tarpeeksi, usein ihan liikaakin.

Päivi Holmqvist Managing Director

Unohdetaan viestinnän trendit, keskitytään oleelliseen

Ensi vuoden budjetit ovat pöydällä ja on aika tarttua kristallipalloon, tutkia analytiikkaa ja euroja, ennakoida vuoden 2018 viestinnän trendejä ja tulevia tarpeita. Jos kaipaat ensi vuoden viestintään ideoita, tässä kolme vinkkiä.

Tea Saloranta Senior Communications Manager

Ysiluokkalaisella on asiaa!

”Non scholae sed vitae discimus”. Emme opiskele koulua, vaan elämää varten. Tämä on erinomainen periaate, mutta pitääkö se paikkansa nykyajan koulumaailmassa?

Lue TET-harjoittelijamme ajatuksia aiheesta.

Päivi Holmqvist Managing Director